Nie som veľkým fanúšikom Sci-Fi, rovnako ako zriedka skontroloval som fantáziu, takže som si nebol istý, či by som chcel Menders, Cli-Fi Book, Cli-Fi Book Román o zvrátení modifikácie podnebia s časovým cestovaním, predstavujúcou mačku cestovanie v čase. Bol som na obrovské prekvapenie!

Nikdy som nepočul pojem „cli-fi“, kým som nedostal kópiu tejto knihy od Debra Denker. Tento žáner skrátene z klimatickej fikcie ponúka zmenu podnebia, ako aj na celom svete. Works of Cli-Fi sa môžu umiestniť na svete, ako tomu rozumieme alebo v blízkej budúcnosti.

Od vydavateľa:

V post-Magare 2050 Británia sa palmové stromy vežu nad ryžovými vodami Stonehenge. Tara MacFarlane, unavená 96-ročná antropológka pôvodne z Taosu v Novom Mexiku, dlhá len na to, aby vynorila svoj život v pokojnej budhistickej meditácii, ako aj znovu sa pripojí k fantastickým ako jej neskorším rokom, humanitárnym škótskym afganským lekárom Xanderom, v budúcej inkarnácii. Zrazu sa jedným subservovým jesenným dňom Tara, jej vnučka Leona, ako aj Leonov priateľ Janus, sa zaoberá trojicou cestovateľov času z budúceho striedavého časového plánu, v ktorom prežili ľudstvo, ako aj ekologický systém.

Osud ľudstva, ako aj väčšina typov Zeme pripadá priamo na plecia Tara, Leona, Janusa, ako aj Tara’s Little Grey Cat, Georgie, ktorá prejavuje prekvapivú schopnosť telepatie. Čas je krátky na zvrátenie katastrofy, ktorá bude krvácať do striedavej časovej osi. … Pripojil sa k zájazdu, ako aj inteligentnej mačke Georgie, šesť sa vrhlo do časového kruhu Stonehenge k ich misii. Kam, ako aj kedy pôjdu, rovnako ako sa im podarí obnoviť Zem aj ľudstvo, aby vyvážili?

Zistil som, že som vtiahol do príbehu z prvých niekoľkých strán. Postavy sú nesmierne sympatické a relatívne, niečo, čo som od tohto žánru neočakával. Konfigurácia skutočného príbehu, ako aj metóda, ktorú hrá, je fascinujúca. Post-apokalyptický svet v roku 2050 je zmiernený pravdou, že duchovné tradície, najmä budhizmus, domorodé americké presvedčenia, ako aj iné starodávne metódy zostali dôležité a tiež hrajú kľúčovú funkciu v tom, ako sa príbeh odvíja. Georgie mačička je kľúčová k príbehu, ako aj o zachránení planéty.

V tejto knihe je toľko vrstiev. Trvá nás na exotické miesta po celom svete. Je to dobrodružstvo v čase. Je to vytrvalý pohľad na to, ako môže vyzerať naša budúcnosť, ak nebudeme vstávať, ako aj úpravy, ako sa zaobchádzame s planétou. V konečnom dôsledku je táto kniha nestarne ako príbeh – podobne medzi ľuďmi, ako aj ľudstvom ako pre svetovú zem. Zistil som, že je to magické, rozmarné a tiež očarujúce.

Možno by som túto knihu odložil, rovnako ako v rovnakom čase, nechcel som, aby to skončilo. Príbeh je neuveriteľný, skladanie je svieti a hĺbka materiálu je úchvatná. Aj keď je to úplne mimo rozmanitosti toho, čo normálne čítate, poskytnite túto knihu šancu. Nebudete sklamaní.

Weather Menders je ponúkaný z Amazonu.

*Mindful Feline je účastníkom programu Amazon Services LLC Associates, affiliate marketingový program určený na poskytovanie prostriedkov pre stránky na výrobu marketingu marketingom a prepojením s produktmi na Amazon a pridružených stránkach. To znamená, že ak sa rozhodnete kúpiť s akýmkoľvek typom našich odkazov, dostaneme malú províziu. Šírime iba slovo o produktoch a službách, ktoré sme využili, alebo by sme sa využili. Dostal som túto knihu od autora. Získanie bezplatnej kópie neovplyvnilo moju recenziu.

Ingrid King

«Rozdávanie: Vyhrajte slučku Assisi za mačku máj 2018
MEWS, ako aj NIPS: Senior mačkové adopcie sú pre mačky, ako aj starších občanov »